meseanyu 2010.12.09. 10:02

Kérdésözön

 Cseritől kaptam a kérdéseket, és ő annyira jól és összeszedetten válaszolta meg őket, hogy nem is tudom merjek-e előhozakodni az én válaszaimmal. :-) Nem voltam soha jó az ilyenekben, van amire most sem igen tudtam a választ, plusz ismétlődések is előfordulnak, azért megpróbáltam kihozni magamból a maximumot, íme:

01 – A múlt év legjobb könyve

Zafón: A szél árnyéka

02 – Több, mint 3 alkalommal olvastad

Nem igazán olvasok újra, de a Mi és őket és a Titkos kertet legalább kétszer olvastam, azt hiszem ez a max.

03 – Kedvenc könyvsorozat

Anne sorozat

04 – A sorozat kedvenc része

Anne otthonra talál

05 – Boldog leszel ettől a könyvtől

Montgomery: A kék kastély

06 – Szomorúvá tesz

Móricz: Légy jó mindhalálig

07 – Leginkább alulértékelt könyv

Ilyet most hirtelen nem tudok...

08 – Túlértékelt könyv

Twilight

09 – Amiről azt hitted nem fogod szeretni, de végül mégis (és még mennyire...)

Gavalda: Együtt lehetnénk

10 – Kedvenc klasszikus

Jane Asten: Értelem és érzelem

11 – Ami nagyon nem tetszett

Fejős Éva: Hotel Bali

12 – Amit valaha szerettél, de most már nem

Mivel nem nagyon olvasok újra, ezért nem tudom, mi az, ami ma már nem tetszene. :-)

13 – Kedvenc író

Jane Austen ( de itt is tudnék még pár írót felsorolni)

14 – Kedvenc könyv az írótól

Értelem és érzelem

15 – Kedvenc férfi karakter

Ozu úr

16 – Kedvenc női karakter

Miss Marple

17 – Kedvenc idézet a könyvből 

"Semmihez sem foghatók azok az órák, amikor az eget bámuljuk, s magunkba szívjuk a hársfa, a tó meg a régi gyerekkor illatát. És az sem, amikor úgy teszek, mintha nem látnám, hogy Óriástesó arcát időnként elöntik a könnyek (a papája, az évek, a tévedések, az emlékek meg a szerelem meg a hála meg minden),és néha az én arcom is mintha könnyes volna, csak tudnám, miért. Nem nosztalgia ez. Fogalmam sincs, micsoda. Itt a nyár, San Mametében vagyok, mit akarok még? Nem tudom. Talán ez a boldogság, de csak akkor fogok rájönni, ha már elmúlt." Mi és ők 

18 – Csalódtál benne 

Yann Martel: Pi élete

19 – Legjobb adaptáció

Értelem és érzelem BBC sorozat

20 – Kedvenc romantikus

Syrie James: Jane Austen naplója

21 – Gyerekkori kedvenc

Burnett: A titkos kert

22 – Kedvenc saját könyved

Kästner: Három ember a hóban (de egyébként szinte az összes kedvenc könyvem a birtokomban van szerencsére)

23 – Régóta el akarod olvasni, de még mindig nem került sorra

Tolsztoj: Anna Karenina

24 - A könyv, amit bárcsak többen olvasnának

Gasperni: Mi és ők 

25 - A karakter, akivel leginkább tudsz azonosulni

Anne 

26 - A könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásodat valamiben

Olyanra nem emlékszem, hogy hirtelen valamelyik könyv megváltoztatta volna a gondolkodásomat, de nyilván az a sok könyv, amit elolvastam az évek során, mind hatott így vagy úgy rám.

27 – Legmeglepőbb befejezés vagy csavar a történetben

Agatha Christie: Tíz kicsi néger

28 – Kedvenc könyvcím

Krumplihéjpite Irodalmi Társaság

29 – Mindenki utálta, kivéve te

Inkább fordítva szokott előfordulni, hogy mindenki szereti, én meg nem.

30 – Abszolút kedvenc könyv

Gasperini: Mi és ők ( de ez is kissé ráfogás, mert nem nagyon tudok sorrendet állítani a kedvenceim között)

Ha van kedvetek, Andiamo és Fukszia, én kíváncsi lennék a ti válaszaitokra is.

 


 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr222503861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taxina 2010.12.12. 16:51:33

Köszönöm, hogy kitettél a blogrollba.
Igyekeztem viszonozni: byblosbookz.wordpress.com/konyvesblog-partnerek/
Üdv:Taxina/Byblos
süti beállítások módosítása