img_2295.JPG

- Mint a fenti képen látható, megkezdtem a dekorálást húsvétra.

- Ismét korábban tudtam hazamenni pénteken kedves kolléganőm jóvoltából.

- Megnéztük a Valami Amerika harmadik részét: nem volt egy nagy szám, de azért jól szórakoztunk.

- Szombaton a volt philipsesek buliján táncoltunk egy nagyot.

- Vasárnap az Ikeában költöttük a pénzt. Kivételesen nem a hagyományos, hanem zöldgéges húsgolyót ettem, remek volt. Hoztam is belőle haza, sok finomsággal együtt (az új narancsos Daim is isteni).

- Hétfőn olasz óra után egy délelőtt alatt három könyvtárat is megjártam, plusz csináltam egy nagybevásárlást a Sparban, szóval rendkívül hatékony voltam. 

- Kaptam a Pennyben nőnapi rózsát, plusz megleptem magam egy orchideával.

- Meleg van, süt a nap, és a szép piros kabátomban járhatok.

- Nagy beszélgetést folytattunk a fodrásznál a csajokkal, megoldottuk a világ dolgait. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5813718660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása