meseanyu 2018.02.21. 11:19

Blogajánló 4.

img_e2267_1.JPG

A Katherine's Bookstore talán az egyetlen olyan blog, amit a legelső bejegyzéstől követek, és szinte mindent el is olvasok tőle. Igényesen, nagy tudással, élvezetesen tud írni, ezért szívesen olvasok nála még olyan kötetekről is, amelyek engem nem is érdekelnek, de még többször találok olyan könyvről bejegyzést, amit én is nagyon elolvasnék, mint például legutóbb erről a finn regényről

Amadea blogja is nagy kedvencem: szeretem a hétköznapi szösszeneteit is, hogy bepillantást enged az életébe, de neki még egy könyv bemutatása közben is sikerül mélyre ásni, megmutatni a lelkét, személyiségét, így nagyon egyediek a bejegyzései. Most ráadásul egy olyan könyvről ír, amelynek a létezéséről sem tudtam, pedig az írónő másik magyarul megjelent regényét nagyon kedveltem. És hogy a szálak hogyan érnek össze nálam, azt csak most vettem észre, ahogy a bejegyzést írom: azt a kötetet meg a Katherine's Bookstore-on találtam jó pár éve.

Pupillát is  régóta olvasom, nagyon szerethető személyiség, és eléggé egy hullámhosszon vagyunk a könyvek terén. Most egy hírposztját ajánlom figyelmetekbe, amelyből én többek között megtudtam, hogy film készül az egyik kedvenc könyvemből. Már ezért érdemes volt bepillantani (haha :D) Pupillához, na meg a kép a sárga esernyős macskáról is übercuki.

Dórit nem olyan régóta olvasom, de sok érdekességet találtam már nála, így ebben a pillanatban kedvet érzek, hogy ha majd időm engedi, átnyálazzam a régi bejegyzéseit is. Most az angol nyelvű könyvekről írt rendkívül sokszínű bejegyzésében találtam egy-két várólistáravalót, például ezt meg ezt.  Arra is most, ezt a bejegyzést írva, jöttem rá, hogy már 2014-ben elhatároztam, hogy olvasnom kéne Kate Atkinsont angolul, mert bár egyetlen magyarul megjelent könyvét félbehagytam, ajánlották többen is, hogy érdemes még próbálkozni vele. Szóval köszönöm az újbóli inspirációt, Dóri!

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5113686526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása