Bár tetszett annak idején Carol Shields életrajza Jane Austenról, valahogy sosem kerestem a szerző más munkáit, az meg eszembe sem jutott, hogy írhatott ő szépirodalmat is. Aztán Katherine blogján tudomást szereztem erről a regényről, és szerencsére a könyvtár polcán is ott találtam rögtön, így hamarosan belemerülhettem Carol Shields varázslatos világába. Shields líraian, könnyeden ír, nagyon hangulatos az egész, és bár a történet a főhősén keresztül felöleli szinte az egész huszadik századot, a gondolatok, érzelmek mégis sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak, mint a puszta tények. Teli a könyv szimpatikus vagy legalábbis empatikusan megközelíthető szereplőkkel, a mellékszálakon megannyi sors tárul elénk, megannyi élet, boldog és boldogtalan pillanatok. Összességében nekem most ez a regény az előző Murakami után nagyon jókor jött, sokkal jobban megérthető belőle, hogy milyen apró pillanatokból, villanásokból áll össze az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr844266458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása