blog_312.jpg

- Szombaton molyos Kuglófozással töltöttem a délutánt. Isteni volt a sós karamellés túrótorta, a pogácsa,  a tea, a napsütéses terasz. Ismét jó volt veletek lányok! ♥

- Este meg random módon eljutottunk ingyen jeggyel a Robin Hood musicalre, ami nem volt egy nagy hatású, de utána viszont jót beszélgettünk és boroztunk. Szép este volt! ♥

- Vasárnap a Vapianóban ebédeltünk, este pedig arra jöttünk haza a sétából, hogy kedves barátaink hagytak itt nekünk chimichangát vacsorára. Ezúton is köszönjük! ♥

-Hétfőn végre megcsináltattam a telefonom kijelzőjét, meg vettem hozzá sötétkék gyári tokot, és most olyan gyönyörű, mintha új lenne.

- Egész héten jó idő volt, sokat napoztam az udvaron, mindig arra gondoltam, hogy ez a jutalmam a sok idegeskedés miatt. 

- Csütörtök délután biciklitúrán voltunk az osztállyal, ami után úgy éreztem magam ugyan fizikailag, mint akin átment az úthenger, de azért voltak nagyon szép pillanatok is. Csodás a táj ilyenkor a Szigetközben, és az egésznek volt egy fájóan nosztalgikus hangulata, régi őszök jutottak eszembe a bágyadt napsütésről, az illatokról. (Mondjátok meg, lehetséges akácillatot érezni ilyentájt? Mert esküszöm én azt éreztem.) Meg a gyerekek is sokkal jobban kezelhetőek így, mint az osztályteremben. Minden délután ilyesmit kellene velük csinálni, és akkor szebb lenne a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4012948851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása