meseanyu 2016.08.31. 10:04

Nyári jóságok

blog_154.jpg

Annyit jöttem-mentem, nyaraltam-pihentem idén nyáron, hogy eléggé elmaradtam a jóságok leltározásával, de most azért röviden összefoglalom, mi minden volt jó a nyárban:

- Horvátország: először nyaraltunk itt, de nem utoljára. Kellemes a táj, gyönyörűek a régi városok, európai szintű a szolgáltatás.

- Balaton: az új szerelem. Ellene voltam a nyaralónak eleinte, de most hogy eltelt úgy az első nyár, hogy szinte minden szabadidőnket ott töltöttük, már érzem, hogy rá lehet kattanni. Teljesen máshogy érzi ott magát az ember, és annyi de annyi mindenről lehetne írni, hogy külön blogot érdemelne.

- Strandfesztivál: a legjobb fesztivál, családias, igényes, na és a Balatonon van.

- Olvasás: jól csúsztak idén nyáron a könyvek, jó kis könnyedeket választottam, és nincs jobb helyszín belemerülni egy könyvbe, mint a hűs szoba vagy az árnyas terasz.

- Evés: nagyon jó helyeken jártunk, na meg otthon is összeettünk mindent. Most persze le kell majd dolgozni a pusz kilókat, de nagyon jó volt teljesen elengedni magamat ezeken a hosszú nyári napokon ezen a téren is.

- Társaság: természetesen ezek az evészetek-ivászatok még jobban estek jó társaságban. Teraszon, fesztiválon, étteremben, szállodában, nyaralóban: mindig volt kivel nevetni és beszélgetni.

- Sorozatozás: volt, hogy egész nap csak néztük a Hazug csajokat, megosztottuk egymással a teóriáinkat és nasiztunk. Ez is isteni volt a nyárban.

- Természet: a szikrázó kék ég, a kis pamacs felhők, a virágzó mezők, a napraforgók, a harsogó zöldek, a madarak, a tücskök, a lepkék.

- Meleg: előbb-utóbb lehet, hogy megunnám, de alapvetően én az örök nyárban szeretnék élni, amikor max. egy kardigánt, esetleg vékony hosszú gatyát kell csak húzni az éjszakai kiruccanásokra is. Amikor egész nap mezítláb, papucsban, szandálban lehet flangálni meg könnyű kis nyári ruhákban. Amikor egész évben lehet strandolni és teraszon ücsörögni, és úgy igazán nem kell fázni sosem.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5311658944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása