meseanyu 2015.10.02. 14:48

Heti jóságok 25.

osz.jpg

- Felmelegedés meg napsütés. Kérem vissza a nyaramat!

- Nagy nyárimádatom mellett is el kell ismernem, hogy vannak nagyon szép melankolikusan nosztalgikus pillanatai az ősznek, pl. amikor köd ül reggel a nádas felett, vagy amikor az ázott föld és a bomló természet illata előhív valami régesrégi emléket. 

- Kelkáposzta: vettem egy gyönyörű nagy haragos zöldet és a frankfurti levestől a szalonnás káposztán át a lazacos káposztáig mindent csináltam belőle.

- Másik nagy gasztronómiai fegyvertényem a héten: bolti levelestésztát megraktam körtével, lilahagymával, camembert-el és szalonnával, röpke tíz perc alatt megsütöttem, és már kész is volt az isteni vacsi. Ezt szerintem más variációkban is el fogom játszani, mert ennél egyszerűbb történet nincs.

- Kókuszos-mangós és narancsos-gyömbéres zöld tea a Rossmannból.

- Szintén zöld teás, olvasgatós pihi a Teniszcentrum büféjének jó melegében, azt hiszem, ez ezentúl hetente kétszer állandó program lesz.

- Ahogy mentem olaszra reggel, két eldugott kis kertet is felfedeztem, amelyeket még soha nem vettem észre, pedig mindig arra járok. Valahogy egész mesebeli élmény volt. Imádom a belvárost!

- Nagy ruhavásárlás Katinkával: kék, könyökfoltos zakó, kék pöttyös blúz, kék magasszárú cipő. Tudom, hogy nem illik dicsekedni, de annyira jól néz ki bennük. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr607881374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása