meseanyu 2015.09.25. 11:46

Heti jóságok 24.

eso.jpg

- Próbálom magam vidám esős képekkel vigasztalni, mert úgy néz ki, megjött az ősz, és közben arra jöttem rá, hogy azért az az előnye megvan ennek az időnek, hogy ilyenkor lehet begubózva, plédbe burkolózva és valami forró italt iszogatva átolvasni a délelőttöket lelkiismeret-furdalás nélkül.

- Szekszárdi Szüreti Napok: az ország tényleg legjobb borfesztiválja, ismét hallatlanul jókat ittunk-ettünk-beszélgettünk. Néha persze arra gondolok, hogy nem árt azért ehhez a fílinghez szekszárdinak lenni, mert az azért nagyon sokat dob a hangulaton, hogy ilyenkor boldog-boldogtalannal összefut az ember. És az időjárást is meg kell dicsérnem, pénteken volt az idei nyár utolsó forró estéje, és a szombat is teljesen jó volt addig, amíg le nem szakadt az ég 11-kor, de az még belefért.

- Árvácska hegyeket ültettem a kertbe.

- Tchibos rendelés következtében jött nekem egy helyes nadrág, Tibornak meg egy csinos ing.

- Teljesen kávéfüggő lettem, jelenleg egyet iszom délelőtt és egyet délután, de egész nap tudnám önteni magamba.

- Lencsefőzelék debrecenivel. Már régen nem főztem, de annyira jól sikerült, hogy szerintem állandó vendég lesz az étlapunkon.

- Katinka szülinapja: reggeli tortázás, és nagy öröm az Időfutár társasjáték láttán.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr187820444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása