meseanyu 2014.01.13. 16:37

Lazítás

ropi.jpgMiután gyors egymásutánban két könyvet is abbahagytam (Az idő térképét, amelyről kiderült, hogy egy prostituált is főszerepet játszik benne, és ezt az ősi mesterséget én fóbiásan igyekszem kerülni olvasmányaimban, meg a Vadnai Bébit, amit meg egyszerűen csak untam), gondoltam muszáj lesz most már biztosra mennem, hogy tényleg jól induljon ez az év. A várólista-csökkentős listámon rajta volt egy Ropi, és hát mi jöhetne jobban a januári befordulós szürkeségben, mint egy kis vidámság, úgyhogy  lenyomtam a lila és a világoskék részt, és mivel több nem maradt, elolvastam még gyorsan a Zizi második részét, ami nem jelentett akkora nagy élményt, mint Greg Heffley kalandjai, de azért határozottan jólesett, és szépen megágyazott egy komolyabb könyvnek, amit most olvasok nagy élvezettel.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr695756559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása