Teljesen véletlenül akadt a kezembe ez a könyv, a könyvtár új szerzemények polcán pillantottam meg, és az első csalódás akkor ért, amikor láttam, hogy bizony ez már tavalyi kiadás. Nem mintha annyira rá lennék cuppanva az újdonságokra, de azért ez érdekes észrevétel volt, azóta megfigyeltem, és bizony tényleg nem csak újdonságokat raknak a könyvtáros nénik-bácsik erre az állványra, a rendezőelvre még nem jöttem rá, de most már legalább ezt is tudom.

A második csalódás akkor ért, amikor rájöttem, hogy a könyv nem több, mint aminek látszik, a borító és a cím alapján várható kellemes romantikus történettel van dolgunk, amolyan sztárom a párom sztori, sok-sok bulvárral, a gazdagok életének meglehetősen részletekbe menő leírásával. Talán az Európa Kiadó miatt vártam többet, vagy a fülszöveg kábított el, mindenesetre ennél egy hangyányit komolyabb megközelítésben szívesebben olvastam volna a témáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr843458032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása