Ballagási ajándéknak vettem, de muszáj volt elolvasnom, mert magam is annyira régen vágytam már rá (vagy az 1001-es változatára), csak mindig sajnáltam rá a pénzt. Nagyon kellemes napokat töltöttem el a kötetet lapozgatva: élvezetes stílusban, szemezgetéshez megfelelő rövid terjedelemben, ám meglehetősen sok érdekes információval írnak a szerzők a filmekről, amelyek között van fontos és kevésbé fontos, ezt döntse el ki-ki maga. Persze ki is marad sok film, amit az olvasó esetleg meghatározónak tart a saját életében, de hát ez is már ízlés dolga. Én mindenesetre elég átfogónak találtam a gyűjteményt, szépek a fotók, jó a tagolás, bár néha nem igazán fogtam, hogy egy-egy film miért pont abba a kategóriába került. Viszont örömmel tapasztaltam, hogy sok mindent láttam már a felsorolt alkotások közül, és egy párat (főleg régi filmeket) várólistára tettem az értékelések alapján.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr902093261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása