Megint jelenleg népszerű ifjúsági irodalmat vettem a kezembe, és sajnos ismét csalódtam. Ahhoz képest, hogy miket olvastam én kamaszkoromban, ez a történet igen gyengus. Amiről sokat megtudhatunk az a pestis, de engem ez a téma nem nagyon tud feldobni, tizenéves koromban meg  szerintem egyenesen borzadállyal töltött volna el. A főszereplő csajszi karaktere sem tudott megfogni, összeségében a szereplők eléggé kidolgozatlanok, a szerelmi szálat meg ne is említsük... Van egy-két jó rész az édességekkel kapcsolatban, meg a végén a receptek se rosszak, én a kandírozott rószasziromban töröm a fejem, de a kandírozott ibolya is gyönyörű lehet. Történelmi regénynek megállja a helyét, de ez a műfaj meg így önmagában nem a kedvencem, kivéve ha van benne valami plusz, mint a múltkor az Ételkóstolóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr501496613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása