img_e4367_1.JPG

Beszerzések (0):

Nem mondom, hogy nem volt egy-két könyv a libris kosaramban ebben a hónapban, főleg olyan antikvár tételek fölött remegett meg a kezem, amik nagyon érdekelnek, de nincsenek meg a könyvtárban, mint például Tom Sharpe Kisvárosi gyilkosságok című regénye, de aztán korlátoztam magam, mert iszonyat hegyek kezdenek állni a hálóban az olvasatlanokból, és ez eléggé frusztrál.

Olvasások (8):

A hónapot egy zsűrizendő olvasmánnyal kezdtem, Kertész Erzsi Göröngyös úti iskola című sorozatának legújabb kötetével. Aztán az őszi polcról a Nápolyi regények utolsó részével folytattam. Sarah Gibb Csipkerózsikáját a Balatonon láttam meg az unokahúgom könyvei között, és mivel szeretem nagyon a szerzőt, gyorsan el is olvastam. Még hiányzott egy könyv a Merítés-díj ifjúsági toplistájáról, becsületből el is olvastam, de nem mondhatnám, hogy nagyon bejött. A következő két kötetet szisztematikusan ismét az  őszi polcról választottam két: a Merre jársz, Bojangles? volt ebben a hónapban a legemlékezetesebb olvasmányom, és nem sokkal maradt el mögötte az Árva Brooklyn sem. Ez a két könyv várólista-csökkkentős  is volt, úgyhogy végre azon a téren is haladtam valamit. Szeptemberben három könyvet olvastam az őszi polcról, és már itt vár a könyvtárból pár másik, úgyhogy nagyon tudatosnak érzem most magam. :-) A hónap végén (keretes szerkezet!) ismét zsűrizendőket olvastam, egyet a gyerek és egyet az ifjúsági kategóriából.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5216223168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása