meseanyu 2020.08.02. 15:17

Júliusi zárás

img_e4316_1.JPG

Beszerzések (1):

Kedves barátaink, akik egyébként nem nézték a Jóbarátokat, és mindig azzal szoktam őket húzni, hogy hogyan lehetünk így barátok, leptek meg ezzel a könyvvel, ami természetesen a sorozat iránti rajongásom miatt eléggé várólistás volt.

Olvasások (13):

A hónapot a gyerekkönyves zsűris könyvekkel kezdtem, és el is olvastam belőlük összesen hetet a forró júliusi napok során. Aztán pont a nagy meleg, és a nyári hangulat miatt szottyant kedvem erre a könyvre is, ami nem volt rajta semmilyen listámon. Még tavaly hoztam el a földvári könyvmegállóból, és teljesen el is feledkeztem róla. Mivel nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, valószínűleg megy is vissza oda. Ezután egy kellemes pszichológiai témájú kötetet olvastam, ami rajta volt a nyári polcon. Elena Ferrante Nápolyi regények című sorozata már régóta izgatta a fantáziámat, de valahogy kicsit féltem is tőle. Most viszont az egyik kedves szomszédasszonyom nyomta a kezembe, úgyhogy nem tudtam elfutni előle. De nem is baj, mert már az első rész is jó volt, aztán gyorsan olvastam a másodikat, ami meg még jobban tetszett. Az aktuális könyvklubos könyvünk könnyű kis strandolvasmány volt, és aztán a hónap végén jött még egy óriási durranás, Celeste Ng könyve zseniális regénye, muszáj lesz még olvasnom tőle. Ez egyébként még a tavaszi polcomon volt rajta, csak a könyvtár bezárása miatt nem tudtam hozzájutni. Így a tavaszi polcról már csak egy könyvet nem olvastam el, Orvos-Tóth Noémi kötetét, ami valahogy nem akar visszaérkezni a könyvtárba. A nyári polcról eddig négy kötetet olvastam, nem valószínű, hogy menni fog az összes augusztus végéig, de kettőt még biztosan elolvasok közülük. A várólista-csökkentéssel nem jutottam előrébb ebben a hónapban, augusztusban talán majd sikerül ott is kicsit haladni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1516100170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása