meseanyu 2020.07.22. 17:07

Újdonságokról

blog1.jpg

Nagyon érdekes az alapötlete Bella Ellis sorozatának, a szerző ugyanis nem másokat, mint az általam is nagyon csodált Brontë nővéreket teszi meg bűnügyi történetei nyomozóivá. Persze volt már ilyen a világtörténelemben, elég csak Stephanie Barron regényeire gondolni, ahol másik nagy kedvencem Jane Austen eredt a rejtélyek nyomába. Annak a sorozatnak a második részéig jutottam, ott derült ki számomra, hogy nem nekem való, remélem nem járok ugyanígy ezzel a csodás borítójú könyvvel, mert úgy szeretném szeretni.

blog2_3.jpg

Veronica Henrytől eddig két regényt olvastam, és ez elég volt ahhoz, hogy bevonuljon azon szerzők közé, akiket szívesen olvasok a könnyedebb kategóriában. (Itt írtam róla egy kicsit bővebben.) Az írónő új könyve agusztus elejére várható, aki kicsit később megy nyaralni, az mindenképpen vegye szerintem fontolóra, hogy ezt a kötetet viszi magával, mert Henry stílusából és a fülszövegből kiindulva ismét egy kitűnő, nagyon szép környezetben játszódó, izgalmas, romantikus történetre számíthatunk.

blog3.jpg

A következő könyvben is van romantika meg izgalom, de a kicsit furább fajtából.  A molyos adatbázis szerint holnap jelenik meg, úgyhogy aki szereti a fekete komédiákat, vagy Izlandot, vagy az ötvenes éveket, annak már elvileg csak egyet kell aludnia ahhoz, hogy beszerezhesse. A borítója is rendkívül jópofa, film is készült belőle, így én azt prognosztizálom, hogy az év egyik kultkönyvével állunk szemben, ha tényleg olyan remek, mint a jelek mutatják.

 

blog1_1.jpg

És még egyet lépve a skálán a fekete humor felé, egy magyar szerző, kedves molyos ismerős regényét ajánlom a figyelmetekbe, amely szeptember közepére várható. A kitalált világban játszódó szatíra reflektál őrült jelenünk történéseire, ezáltal görbe tükröt tartva elénk, és én az ilyesmit szeretem, pláne ha a szerzőnek hasonlít az életfelfogása az enyémhez. Keményebb könyvnek tűnik, mint az előzőek, de mégis nagyon vonz, érdekel, tudva, hogy nekem azért bejön az ilyesmi, elég csak Tom Sharpe-ra gondolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1816042142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása