meseanyu 2020.07.02. 17:54

Júniusi zárás

img_e4290_1.JPG

Beszerzések (2):

Igazából csak egy, mert E. Lockhart Ruby Oliver sorozatának negyedik része már január végén megjött a bookdeporitorytól, de nem akartam felrakni a polcra, mert hülyén nézett volna ki az előtte levő rész nélkül. Egyszerre rendeltem a kettőt, de a harmadik részt Ausztráliából küldték, ahol közben kitörtek az erdőtüzek, és gondolom ezért nem küldték a könyvet. Én már keresztet is vetettem rá, hogy biztos elégett szegény, vagy ilyesmi, de aztán a karantén első napjaiban bedobott a postás egy értesítőt, hogy jött nekem valami csomag. Felhívtam a postát, hogy most azért nem mennék be érte, hiszen az orrom se dugom ki a házból, de azért nyugtassanak meg, hogy nem küldik vissza. Mondták, hogy most semmit nem küldenek vissza, de pláne nem Ausztráliába. Na, ekkor már tudtam, hogy az én kis könyvecském vár rám, és a lazítások első napjaiban el is mentem érte. Szerintem egyébként ez mindent összevéve rekord, hogy egy január elején megrendelt könyvet júniusban foghatok a kezembe, de szerencse, hogy megjött, és jó a sztori vége.

Olvasások (8):

A hó elején gyorsan befejeztem az utolsó olvasatlan könyvemet Mariana Lekytől, hiszen a könyvtári könyveken kívül (amikhez ugye a karantén miatt nem tudtam hozzájutni), már csak ez maradt a tavaszi polcról. Aztán folytattam a nyári polccal, kezdve Tamara Ireland Stone könyvével, mert valami kis könnyedet akartam. Aztán jött a fekete hét azzal a sok halálesettel, és elkezdtem Zafón ifjúsági regényét, hogy ezzel emlékezzem az egyik kedvenc írómra. Utána jött Michelle Obama életrajza, mert azt kölcsönbe kaptuk, és már nyomasztott, hogy vissza kellene adni. Közben aztán kinyitott a könyvtár is, így el tudtam olvasni egy a 2019-es top10 listájára felkerült csudaklassz regényt, illetve nekiálltam a 2020-as gyerekkönyvtermésnek is. Ez utóbbiakból hármat olvastam júniusban.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1915979176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása