meseanyu 2020.01.03. 10:07

Decemberi zárás

img_4143_1.JPG

Beszerzések (6):

Még karácsony előtt gyorsan megvettem Leiner Laura új könyvét, hogy azzal hangolódjak az ünnepekre, és nem is kellett csalódnom, minden hibája ellenére kellemes olvasmány volt. A többi decemberi beszerzés meg a Jézuska számlájára írható, a karácsonyfa alatt várt minket ez, ez, ez, ez és ez

Olvasások (7):

Két gyerekkönyvet olvastam csak (többet terveztem, de nem volt hozzájuk kedvem): ezt és ezt. Nem voltak rosszak, de mindkettő csak négy csillagot kapott.

Végre elolvastam az "új" Galbraith könyvet, ami már nagyon régóta várt az éjjeli szekrényen. Ez is csak négyes volt, de legalább nem annyira szörnyen ijesztő és gyomorforgató, mint az előző, úgyhogy szívesen olvasom majd tovább a sorozatot, ha jönnek új részek. A következő könyvklubos könyvünk hangulatos volt, ámde cselekményben meglehetősen gyenge, viszont ez nekem így is elég volt a négyesre. Szabó Magda karácsonyi könyve se lett ötös, pedig az elején nagyon úgy tűnt, zseniális írásokat olvashattam, de aztán a közepétől nem kötött le annyira. Catherine Rider kis tinglitanglija, amit annyit halogattam, mert nem voltak róla olyan jó vélemények, viszont meglepetésszerűen hibátlan volt, nagyon jó kis karácsonyi olvasmány. Aztán jött Leiner Laura, mint fentebb írtam,  szintén megfelelő hangolódó olvasmánynak bizonyult. És az év végére maradt a karácsonyinak hitt Agatha Raisin, de sajnos ebből a hangulatból elég kevés volt benne. Ettől függetlenül szórkakoztató volt, ez a sorozat most megint megtalált, úgy érzem. 

Félbehagyások (0):

Most már hónapok óta jó vagyok ebben a viszonylatban, remélem ez így is marad, mert az azt jelenti, hogy jó könyveket választok, hiszen a rosszakat a jövőben is szívbaj nélkül fogom félbehagyni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr315385558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása