meseanyu 2019.11.15. 19:54

Októberi zárás

voyz0191.JPG

Beszerzések (0): 

Az október eseménytelenül telt a beszerzések terén, de nem kell izgulni, novemberben megint beindultam, úgyhogy lesz miről beszámolni legközelebb.

Olvasások (13):

Ahogy elkezdtem a havi polcot csinálni a Molyon, bevillant, hogy annyira macerás, és annyi ideig tart, csomó érdekesebb dologtól veszi el az időmet, úgyhogy úgy döntöttem, felhagyok vele. Azért megszámoltam, hogy kilenc gyerekkönyvet olvastam októberben és öt felnőtt könyvet, vagyis a szokásos számok megint. Gyerekkönyvek közül a Sárkányovi tetszett a legjobban, roppant cuki kis könyv volt, a felnőttek közül meg kettő volt a favorit: a Mici néni két élete (ez is egy bűbáj volt), illetve a Helycserés támadás, ami egy szellemes, szórakoztató és egyben elgondolkodtató történet, nagyon kellemes meglepetés volt. A gyerekkönyvek közül az utolsó helyen a Pomádé király új ruhája és A tündérkeresztanya áll holtversenyben. Nem voltak olvashatatlanok, de egyáltalán nem tudtak felmutatni semmi kiemelkedő erényt. A felnőttkönyveknél pedig a Szerencsés flótás volt, ami a legkevésbé tetszett, hatalmas csalódás volt, ezerszer jobbat vártam. Egy non-fictiont olvastam az asszertivitásról, ez is több lesz majd novemberben, mert eléggé rácuppantam a pszichológiára. A könyvklubunk is most indult a szomszédokkal, az első olvasmányt én ajánlottam, a fenti képen látható kötetet. Nem mindenkinek tetszett, sőt mondhatjuk, hogy a többségnek nem, de nekem nagyon. Biztos ufó vagyok. Ez a könyv léphetett a képzeletbeli dobogó harmadik fokára, így három emlékezetes, öt csillagos könyvvel zártam a hónapot, ami azért nem rossz.

Félbehagyások (0):

Tovább emeli a hónap fényét, hogy félbehagyni se kellett semmit. Remélem idénre ez már így is marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr615307876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása