gnpj7593.JPG

Beszerzések (4): 

Ezt a könyvet ajándékba kaptuk, erre egy molyos értékelés miatt figyeltem fel, és gyorsan megrendeltem, ez az első olvasmány a könyvklubunkra, amit a szomszédokkal csinálunk, ezt pedig azért rendeltem meg, mert a popkultos csajoknál újra előjött Dorothy L. Sayers, akit már régen akartam olvasni, és csak ez az egy könyve volt megszerezhető hirtelen. A két krimi antikvár példány volt, pár száz forintért.

Olvasások (15): 

A felnőtt könyvek közül három az őszi polcról van, ez pedig előző havi beszerzés, úgyhogy tudatosságban nem volt hiba. Ennek a kivételével nagyon tetszettek is, úgyhogy a radarom se működött olyan rosszul. Valószínűleg ezért nem volt félbehagyásom sem ebben a hónapban. Ehhez olvastam még egy rahedli, szám szerint 11 darab gyerekkönyvet, mivel kezdenek beérkezni a könyvtárba a zsűrizendők. Így most ismét visszaállt az olvasott könyvek mennyisége a már megszokottra.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5815035858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása