meseanyu 2019.04.03. 14:47

Márciusi zárás

img_3650.JPG

Beszerzések (0):

Hihetetlen, de még mindig nem vettem semmit. Nincsenek is vágyak, talán azért mert kilószám hordom haza a könyvtári könyveket. 

Olvasások (10): 

Hét darab felnőtt könyvet olvastam (ezekhez soroltam ebben a hónapban az ifjúságiakat is, mert mégiscsak inkább ide valók, mint a gyerekkönyvekhez), és nagyon elégedett vagyok, mert kivétel nélkül szerepelnek a tavaszi polcomon is. Ezzel a projekttel nagyon jól állok, hiszen már több, mint a felét elolvastam a megcélzott könyveknek, és még csak egy tavaszi hónap ment le. Volt egy várólistacsökkentős is, és bár ott messze nem haladok jól, de minden kis eredménynek örülni kell. Arra vagyok a legbüszkébb, hogy végre folytattam a Neveletlen Hercegnő sorozatot, amit majdnem két éve hagytam félbe. Az olvasmányaim minősége is megfelelő volt, mindegyiket szórakoztatónak találtam. Gyerekkönyvből hármat sikerült elolvasni, ez elég gyenge, főleg, hogy lassan közeledik a zsűrizés hajrája, de áprilisban biztos, hogy behozom a lemaradást, mert már tonyosulnak a kötetek a komódon.

Félbehagyások (1): 

Ez nem saját választás volt, egy ismerősöm ajánlására olvastam, és hát meg is lett az eredménye. Gyűrtem-gyűrtem, mert nagyon nem akartam úgy visszavinni, hogy feladtam, de aztán nem bírtam tovább. Valahogy nagyon nem az én világom volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6214736553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása