meseanyu 2019.01.07. 12:03

Decemberi zárás

img_e3513.JPG

Beszerzések (9):

Végre megjött a két könyv, amit már vagy egy hónapja rendeltem meg a bookdepositoryról:

Jo NesbøMacbeth (ezt Tibornak)

E. Lockhart: The Boy Book (ezt meg magamnak, mert annyira izgat, hogy mi lesz Ruby Oliverrel, hogy nem tudok várni, míg esetleg lefordítják magyarra)

Moly-szülinapi tombolán nyertem:

Deborah Lytton: Csend

André Aciman: Szólíts a neveden

Szalay Miklós: Megtervezett érzés

David Levithan: Engedj közelebb!

A szerzőtől kaptam:

Pásztohy Panka: Halló, mama!

Ezt egy kedves molytárs segítségvel szereztem meg:

Lovranits Júlia Villő: Macskakő

Karácsonyra kaptam:

Kerstin Gier: Fellegszálló

Tibor kapta karácsonyra: 

Dan Ariely - Jeff Kreisler: A (túl)költekezés pszichológiája

Olvasások (14):

Jó sok gyerekkönyvet olvastam, így a viszonylag kevés felnőttel együtt is meglett az átlag havi olvasás. A felnőtt olvasmányok mind ötcsillagosak, és a gyerekkönyvek között is csak kevés gyenge volt, úgyhogy minőségben is jó volt ez a hónap.

Félbehagyások (2):

Anne Ostby: Boldogságforgácsok

Ezt anyósomnak vettem, és gondoltam elolvasom, de olyan érdektelennek tűnt a többi rám váró mellett, hogy inkább letettem az első fejezet után.

Balatoni József: Osztályharc

Ez zsűrizendő volt, de nem tetszett a stílusa.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr514543544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása