img_3532.JPG

Ennek a könyvnek nagyon örültem, amikor megláttam a könyvtár újdonságai között, nem is reménykedtem benne, hogy még az idei karácsonyi szezonban olvashatom. Gönyörűszép kötet, a mese is aranyos, jók a kézműves ötletek és baromi jó békebeli hangulatok vannak benne. Minimálisat vontam csak le amiatt, hogy nekem megint egy kicsit sok volt az akció és kevesebb a lélek, de összességében azért nagyon helyes könyv, ajánlom a fa alá még így az utolsó pillanatban.

A Pesti mese unoka-nagyszülő viszonyának témájánál maradva, ahhoz méltó színvonalon írt ismét Pásztohy Panka egy felnőtteknek és gyerekeknek is érdekes családi könyvet. A történet egy napjainkban nagyon aktuális felállást jelenít meg: az unoka a világ másik részén lakik, így keveset tud élőben találkozni a nagyszülőkkel. Mivel én is félek ettől a helyzettől, hogy esetleg a lányom messze kerül tőlünk, nekem nagyon megnyugtató volt, ahogyan a szerző szépen megmutatta, hogy hogyan lehet különböző trükkökkel, technikai vívmányokkal, odafigyeléssel, szeretettel a távolság ellenére nagyon erős, bensőséges kapcsolatot fenntartani a családtagok között. Nagyon tetszett a kötet felépítése, íve, a vége miatt karácsonyra kimondottan jó ajándék. A rajzok is szuperek, mint mindig. Új ez a kicsit fiús színvilág, de nagyon kellemes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5114496260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása