meseanyu 2018.12.03. 17:28

Novemberi zárás

img_3499.JPG

Beszerzések(2):

Tom Sharpe: Wilt

A marcalvárosi könyvmegállóból szereztem. Olvastam már, de hiányzott a Sharpe-gyűjteményembe.

Jonas Jonasson: A százegy éve ember...

Tesómtól kaptam névnapomra. Tibor már olvassa, és jókat kacarászik rajta. Legkésőbb téli szünetben sorra kerül nálam is.

Olvasások (9):

Úgy döntöttem, hogy ezentúl polcra gyűjtöm az értékeléseket, ott mindenki megnézheti, akit érdekel. Négy darab felnőtt és öt darab gyerekkönyvet olvastam. A felnőtt könyvek mind jók voltak, 5-4,5 csillagosak, a gyerekkönyvek között sem volt igazán rossz. Úgyhogy bár kevesebbet olvastam, mint az eddigi hónapokban, összességében jó élmények értek.

Félbehagyások (1):

Kun Mia: A pillangó útja

Gyenge volt a stílus, és a sztori se érdekelt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6114417080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása