meseanyu 2018.11.05. 17:00

Októberi zárás

img_e3217.JPG

Beszerzések (1):

Alan Bradley: A halott madarak nem énekelnek

Ezt azért volt muszáj megvennem, mert feladtam a reményt, hogy a könyvtárban meglesz, és égető vágyat éreztem rá, hogy még az ősszel elolvassam.

Olvasások (13):

Meik Wiking: Lykke

Könyvtári. Sokkal mélyebb volt, mint az eddig általam olvasott skandináv életmódtanácsadók, sokrétűbben, több országra kiterjedően elemezte a boldogság összetevőit, innen és onnan is hozva valami remek ötletet.

Adamik Zsolt: Ördögbőr grófja

Könyvtári. Régóta várólistás volt, most azért olvastam el, mert úgy akartam betenni a MolyMazsolázóba, hogy legyen róla saját véleményem. Jó, hogy végre sorra került, nagyon helyes kis könyv.

Albert Homonnai Emőke: Lencsi könyve

Könyvtári. Ezt szintén a MolyMazsolázó miatt olvastam el, egyébként tavalyi zsűrizendő volt, de akkor nem jutottam el hozzá. A képek nagyon hangulatosak voltak, de a szöveg nem tetszett annyira.

Harcos Bálint: A boszorkánycica

Könyvtári, zsűrizendő. Pöttyet többet vártam, mert mindenki úgy odavolt érte, de azért nem rossz.

Catharina Ingelmann-Sundberg: Rablás uzsonnára

Könyvtári. Kicsit vérszegény, de azért szerethető.

Alan Bradley: A halott madarak nem énekelnek

Saját. Nagyon érdemes volt megvenni, jól szórakoztam.

Dániel András: A nyúlformájú kutya

Könyvtári, zsűrizendő. Filozófikus szöveg, formabontó rajzok, igazán érdekes kötet. 

Kertész Edina: A lány, aki orvos akart lenni

Könyvtári, zsűrizendő. Nagyon szépek a rajzok, és fontos az üzenet.

Tamás Zsuzsa: Kicsi Mimi és a nagy fagyiünnep

Könyvtári, zsűrizendő. Imádnivaló még mindig!

Krausz Emma: Osztálykép

Könyvtári, zsűrizendő. Nagyon korrektül összerakott regény egy rendhagyó, de nagyon szép szerelmi történetről.

Becze Szilvia: Hamupipőke

Könyvtári, zsűrizendő. Ebből a sorozatból még nem olvastam igazán jót. Ez most sem változott sajnos.

Lucinda Riley: Angyalfa

Ezt anyósomnak vettem, és meglepően jó volt. Fogok még ettől a szerzőtől olvasni szerintem.

Berg Judit - Kertész Erzsi: Az óra rejtélye

A második részt is megvettem Lillának, ugyanolyan jó, mint az első.

Félbehagyások (2):

Mészöly Ágnes: Vágod?

Könyvtári, zsűrizendő. Azt hittem, hogy majd Mészöly Ágnes jobban megcsinálja az Ellenpontokat, de sajnos ugyanolyan vontatott és egyszerű volt, mint az eddigiek.

Karen Marie Moning: Keserű ébredés

Kölcsön. Ezt már nagyon régen el akartam olvasni, de valami mindig visszatartott. Valószínűleg jól éreztem, hogy nincs egymással dolgunk, mert nem tudok róla semmi rosszat elmondani, de egyszerűen teljesen hidegen hagyott, nem érdekelt ez a történet.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7314354319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása