img_3086.JPG

Nagy elánnal bevállaltam a nyári polcomon tizenöt kötetet, de csak ötöt sikerült elolvasni, ami azért elég gyengus, viszont szerencsére amit végül elolvastam, azok remek könyvek voltak, úgyhogy összességében nagyon meg vagyok elégedve a nyárral olvasásilag, mert eléggé tudatosan sikerült jó olvasmányélményeket szerezni.

A tervezős bejegyzésben írtam a Zafónról, amit aztán el is olvastam, és tetszett is. Az említett Wodehouse-nak is a végére értem, de eléggé unalmas volt, ami elvette a kedvemet a két másik regénytől, amit a szerzőtől beterveztem, így feladtam a plecsnit is egy időre. A várólistacsökkentősők közül az Egy marék porral úgy jártam, hogy mire rájöttem, hogy a Kisfaludyból kéne kihozni, bezárt nyárra, A fába szorult féreg meg valami selejtezésnek eshetett áldozatul, mert már csak a nyoma maradt a katalógusban. Az Ava Lavenderbe bele se kezdtem, mert valahogy nagyon nem volt hozzá hangulatom. Így a várólistacsökkentést megint buktam, de ezt lassan már kezdem megszokni. Marcus Sedgwick könyvét  valószínűleg elnéztem, mert mégsem volt meg a könyvtárban, megvenni meg nem akartam, úgyhogy ez is kimaradt. A Backmanhoz se volt kedvem, ezért át is tettem még nyáron az őszi polcra, és hamarosan végzek is vele, tehát ott már egy könyvvel mindjárt meg is vagyok. Tom Sharpe regényeivel viszont nagyon jól szórakoztam, elolvastam mindkettőt, amelyik a polcon volt, sőt még egyet pluszban is. Így jártam E. Lockharttal is, elolvastam a regényét, amit beterveztem, és annyira tetszett, hogy muszáj volt mindjárt minden mást is hazahoznom, ami csak megvolt tőle a könyvtárban. A maradék három még polcon lévő könyvbe pedig belelapoztam, de mindegyiket félbehagytam aztán, egyik sem jött be.

Az őszi polcra visszafogottabban válogattam, kilenc kötet került fel rá. Szinte mindegyik könyvtári, Flavia történetének legutolsó részét kell csak beszereznem, ráadásul mindegyik már régóta érdekel, úgyhogy szerintem olvasmányilag érdekes ősz elé nézek. És akkor a rengeteg zsűrizendőről még nem is beszéltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5014237961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása