meseanyu 2018.07.18. 16:30

Blogajánló 6.

img_2791.JPG

Egy nagyon érdekes és vicces blogra találtam, ahol a tetovált könyvtáros (akiről egyébként kiderült közben, hogy Sarah Andersen könyveinek magyar fordítója) tollából olvashatunk képekkel is gazdagon illusztrált szösszeneteket a a FSZEK leltára során átélt kalandjairól.

A tíz kicsi könyv blogon is gyakran járok mostanában, jó a szöveg is, de a képek egészen elbűvölnek. Viszont most mégis egy olyan bejegyzést hoztam, ahol kevesebb a saját kép, viszont annál több a csodás borító, mindegyik igazán az én stílusom, öröm volt őket nézegetni. 

Egy időben állandóan olvastam Izabella életét, mert szépen ír, és érdekesen, sokszor nagyon egy hullámhosszon vagyunk, és nála is mindig csodásak a képek. Most azt hiszem, visszamenőleg is megnézegetem az utóbbi hónapokban írt dolgait, és megint a mindennapjaim része lesz, hogy le ne maradjak az ilyen szépségekről

A végére pedig jöjjön egy filmes bejegyzés: a smoking barrels blog "ódivatú" sorozatokról írt, amelyek közül még egyiket sem néztem, de több is érdekel. Mivel tegnap fejeztük be a Durrellék harmadik évadát, és amíg várjuk a következőt, kellene valami új néznivaló, így pont a Sírhantműveken gondolkodtam, amelyről szintén szó esik ebben a bejegyzésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9814119863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása