blog_311.jpg

Beszerzések (2):

Nicola Yoon: A Nap is csillag

Katinkának vettem szülinapjára, mivel tetszett neki a Minden, minden filmváltozata, ennek meg nagyon kis cuki volt a fülszövege, annyira, hogy még engem is érdekel.

Miklya Luzsányi Mónika: Időutazás a királyok és próféták korába

Ez egy nagyon jópofa ifjúsági ismeretterjesztő, amit a kiadótól volt szerencsém megkapni ajándékba.

Félbehagyások (2):

Azért írom most ezt előre, mert rögtön két ilyennel kezdődött a szeptember.

Eleanor Catton: A fényességek

Lehet, hogy jó könyv ez, de ahogy valaki a Molyon írta, türelem kell hozzá. Hát nekem most nem volt.

Dragomán György: Máglya

Szörnyű, hogy mennyire nem jól jövök ki a kortárs magyarokkal! Ezt is rettenetesen vártam már, hogy majd talán a Dragomán, és egy ideig jó is volt, de aztán volt egy-két rész, amit nem tudtam hová tenni, idegesített, aztán meg már csak untatott.

Olvasások (5):

Ha nem kezdem el a zsűriolvasásokat, csak annyi lenne az olvasott könyvek száma, mint előző hónapban (mondjuk így se sokkal több), ami eléggé szégyenletes és/vagy elkeserítő lehetne, de az a jó, hogy nem érzem ezeket az érzelmeket, nem érzem a nyomást, hogy többet kellene olvasni.

Rachel Cohn - David Levithan: Dash és Lily 12 napja

A két csalódást okozó szépirodalmi mű után gyorsan elővettem ezt a kis cukiságot, úgy látszik, én tényleg ilyeneket szeretek olvasni a leginkább. Igényes, intellektuális, bolondos, vicces, megvolt benne minden, ami kell.

Julia Rochester: Ház a világ peremén

Különös hangulatú, bekuckózós könyv. Ez nem volt annyira elsőprően tetszős, de egyáltalán nem kellemetlen olvasmány azért. A régi házak és az angol vidék nálam mindig kedvező fogadtatásra talál. És a két főszereplő neve, Morwenna és Corwin, fúúú, borzongatóan jó.

Carlos Ruíz Zafón: Marina

Ettől féltem, hátha csalódás lesz, de nagyon kellemes kis zafónos rémtörténet volt. És megint egy régi ház.

Baár Tünde: Imádom a nyarat!

Még mindig nem különösebben emelkedik ki a mezőnyből, de azért aranyoska. És nyári táboros, ami nem jött rosszul most, hogy még mindig eléggé nehezen engedem el a nyarat.

Kertész Erzsi: Ludmilla megoldja

Ez viszont übercuki volt, imádtam! Ez is nyári volt, kicsit retro, mint egy magyar film a hetvenes-nyolcvanas évekből.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7012953501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása