img_1441.JPG

- Hosszú hónapokra elbúcsúztunk a nyaralótól a hétvégén, legközelebb majd csak jövő májusban megyünk. Szép volt ez a búcsú: bár fürödni nem tudtunk, azért csodálatos volt az idő, voltunk a  kilátóban, ettünk a Csigaházban, moziztunk, megnéztük a finn dinghy versenyt, kipróbáltuk a fordított házat.

- A kert virul, van, ami még mindig nyílik, van, ami most újra, van ami meg most kezd virágba borulni, mint pl. az őszi rózsa.

- Megkóstoltam a málnás-müzlis túrórudit, és meglepően kellemes volt. Tanakodtam, hogy azt válasszam-e, vagy a hagyományost, de eléggé meggyőző volt, vagy csak éhes voltam. :-)

- Újra egyre jobban rákapok a bio-termékekre, és azt veszem észre, hogy egyre több mindent lehet is kapni, a Sparban pl. pritaminpaprikát vettem, a Lidl-ben meg sajtkrémet.

- Sok jelet kaptam a héten, hogy el tudjam végre dönteni, hogy mit akarok csinálni és mit nem. Úgy érzem azt kell igazán megtanulnom, hogy amit zsigerből érzek, hogy jó nekem, azt vállaljam, és ami meg nem, azt engedjem el, és ne hagyjam magam eltéríteni mindenféle vélt vagy valós külső elvárásoktól. Azt hiszem rá kell lépnem egy útra, amely sokkal tudatosabb tervezést igényel teendőkben és pénzügyekben is, de ez jó érzés, egészen felszabadult és lelkes vagyok most.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3712825958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása