meseanyu 2015.12.11. 09:16

Heti jóságok 35.

blog_7.jpg

- Megnéztük a Grease-t az Arénában. Jó kis előadás volt, de sajnos ez a történet anyaként már nem annyira szerethető. 

- Vasárnap megjött az egyesületi Mikulás, jókat mosolyogtunk, teáztunk, forraltboroztunk.

- Nagyon karácsonyias már a hangulatom, valamelyik nap egész délelőtt ilyesmiket hallgattam. Katinka mindenféle iskolai bulikba jár, izgatottan figyelem, valahogy újraélem a kamaszkorom vele.

- Megszereztem a Lidl szakácskönyvét, amit a pontokért adnak. Nagyon megérte gyűjteni rá, szuper kis könyv szerintem.

- A sok könyvtári mellett azért csak elkezdtem a Ready Player One-t is, mert már vágytam rá, és nagyon szórakoztató eddig.

- Ismét van karácsonyi kaktuszom. Volt egy évekig, de sajnos kihalt. Most pótoltam, plusz egyet még ajándékba is kaptam.

- Két mikulásvirágot is kaptam, vettem nekik piros kaspót, és most nagyon jól mutatnak az ebédlőasztalon az adventi gyertyákkal.

- Nagyon tetszik a Wellhello új száma, meg ez a Taylor Swift, és bár Ellie Gouldingnak még mindig nem bocsátottam meg a Szürke betétdalát, ez a szám valahogy nem megy ki a fejemből. A zenei kínálatból is látszik, hogy második kamaszkoromat élem. ;-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr78155880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása