meseanyu 2015.09.04. 10:15

Heti jóságok 21.

holegballon.jpg

- Győri Bornapok: forró nyári este, mediterrán hangulat, barátok, és bár sofőr voltam, de kóstoltam egy tökéletes Bikavért a Tiboréból az Eszterbauertől. Másnap meg ettünk pulled pork szendvicset, fincsi volt.

- Hétfőn, az utolsó nyári reggelen, amikor még nem kellett iskolába sietni, az idő is szuper volt, és hálóingben öntözgettem a teraszon a virágokat, egyszer csak egy hőlégballont pillantottam meg a kertek felett. Méltóságteljesen átrepült a nádas felett és eltűnt Vámosszabadi irányában. Kedves, vidám látvány volt, bearanyozta az egész napomat.

- Babos, aszalt paradicsomos tésztasaláta, saját kreálmány.

- Sikerült lenyomnom egyhuzamban három könyvet a várólista-csökkentős kupacomból, így most időarányosan jól állok. 

- Tchibos vásárlás: én nem kaptam semmit, de tudok örülni a mások örömének. :-) A kedvenc darab: Katinka Bambis pizsije.

- Szeptember elsején, az első iskolai napon ez szólt a rádióban. Ablakok lehúzva, zene felhangosítva, így már nem is volt olyan rossz ez a reggel. Úgyhogy most már nem csak a pécsi kosaras lányoknak, hanem nekünk is ez az indulónk.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr617759860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása