meseanyu 2015.04.17. 09:16

Heti jóságok 1.

Az ötletet Katától vettem, de nem a hagyományos módon, csütörtökre időzítve fogom megcsinálni, mert a csütörtököm annyira tele van, hogy testem-lelkem nem kívánja még a blogolást is. A péntek délelőttöm viszont szinte mindig szabad, már érzem a hétvége szelét, úgyhogy ideális alkalom arra, hogy egy kicsit átgondoljam, milyen örömök értek az elmúlt héten. Ezzel egyidejűleg megszűnik a Heti zene rovata, mert a látogatottságból ítélve, kutya se volt kíváncsi rá, viszont itt is lesznek majd zenék.

 dsc_0290.jpg

- Elkészült az idei év és egyben a házban az első kaspós ültetésem, a fenti képen látható.

- A kertben is minden szépen hajt, amit a ősszel, illetve pár hete ültettünk.

- Regisztráltam a Pinterestre.

- Fehér blézert kerestem a ballagásra, és csodálatos módon, tele volt vele az Árkád, pedig máskor azt tapasztalom sokszor, hogy pont az nincs, amit keresek. Sikerült is megvennem a legolcsóbbat, tetszik is, csak az az egy bánatom van az egész üggyel kapcsolatban, hogy végül háromnegyedes ujjút kellett vennem, mert a hosszú ujjúak egytől egyik a térdemig értek (36-os méret!). Most vagy én vagyok amorf, vagy a ruhákat 190 centis anorexiásokra gyártják.

- Egyesületi parkrendezés után tűzgyújtás, szalonnasütés, sajtosrúddal, házi pálinkával, apátsági olaszrizlinggel, és sok nevetéssel.

- Hosszú idő után újra voltunk a Vaskakasban. Bár a gyerek már nagyrészt kinőtt a bábszínházból, de azért ezt a János Vitézt megkockáztattuk. Kicsit többet vártam, de én akkora rajongójuk vagyok, hogy minden előadásukra elmennék legszívesebben. Esetleg a jövőben majd Emmát cipelem magammal. Utána pedig a Széchenyi téren ebédeltünk, barátokkal, jó időben. Csak azt sajnálom, hogy a Pálffyban annyira kommersz a kaja, igazán megérdemelne ez a szép tér egy menőbb éttermet.

- Befejeztem az Abigélt, eszméletlen jó volt, világszinten az egyik legjobb ifjúsági regény szerintem.

- Hallottam a Kronehiten Andreas Bourani új számát. Adel Tawil mellett ő a nagy kedvencem jelenleg a német zenében. Ez a két bevándorló családból származó srác gyönyörű, akcentus nélküli, lágyan elomló (ezt se nagyon hallottátok még ebben a kontextusban :-)) németséggel énekel, dallamos, intelligens a zenéjük, líraiak a szövegeik. 

- És végül: vettünk repjegyet, és lefoglaltuk a szállodát Barcelonába. Hirtelen ötlet volt, Tibornak céges ügyben kell mennie, én meg kísérem, összekötjük a kellemest a hasznossal. Egy hét múlva utazunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr437375082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása