meseanyu 2014.09.05. 17:10

Az ajtók

DSC_0004_1.jpg

Annyi minden történt az utóbbi időben a háznál, hogy az egész életem egy nagy szaladgálás, és mivel szegény embert még az ág is húzza, slusszpoénként még a telefonom is bedöglött, úgyhogy nem nagyon tudtam fényképezni, de most akkor ömlesztve számolok be az eseményekről. Kedden megjöttek az ajtók, sima matt fehérek (Milyenek is lehetnének?;-), CPL fóliások. A kilincsek meg matt króm színűek. A kilinccsel volt egy kis kavarodás, először nem ilyet akartam, másodszor sem, de aztán harmadszorra, egy nappal az ajtók felszerelése előtt szóltak, hogy ne haragudjak, de holnapra ezt tudnák hozni, ha mást akarok, arra várni kell. Mondtam ez jó lesz, legalább jó olcsó volt, úgyhogy ha nem válik be, akkor lecseréltetjük, de eddig tetszik. Ezzel egyidejűleg berakták a könyöklőket is, ezek is fehérek, műanyagok. Nem tetszenek annyira, valahogy másra számítottam,  úgyhogy majd egyszer talán ezek is cserére kerülnek egy festés alkalmával, vagy megszeretem, megszokom őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr736673121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása