meseanyu 2014.07.28. 07:29

Ízek, emlékek

kulka_1.jpg

Szeretem az ilyen szakácskönyveket, vagy jobban mondva lassan már csak az ilyeneket szeretem, mint Kulka könyve, ahol vannak jó sztorik is a jó receptek mellé. Egy színész könyvénél persze rögtön adódik, hogy összehasonlításba kerüljön egy színésznőével, nekem is eszembe jutott Hegyi Barbara könyve, amely részletesebb ugyan, több  a kaja is meg a történet, de azért Kulka könyve abszolút kiállja a próbát. Tőlem egyébként még sok híres ember nekiállhat szakácskönyvet írni, szeretem ezt a műfajt, amikor nem bulvárosan, de mégis kicsit bepillantást engednek az életükbe, és mindez az egyik kedvenc témámmal az evéssel megspékelve és szép fotókkal körítve, igazi élvezet. Az Önételrajz már címében is nagyon szellemesen mutatja ezt a törekvést, és a szerző jól oldotta meg a feladatot, határozottan kellemes könyv kerekedett ki az evéssel kapcsolatos élményeiből és a kedvenc ételeiből. Itt is azt tudom mondani, mint  Hegyi Barbara könyvénél, hogy olyan változatos ételsort kapunk, a levestől, a desszertekig, hagyományostól a különlegesig, hogy bátran lehet ajándékozni, akár főzni tanulni most kezdőknek, mert rengeteg jó dolgot lehet belőle tanulni.

kulka.jpg2012-es Kossuth kiadás, a városi könyvtárból kölcsönöztem. A Molyon úgy látom, hogy két borítóval létezik, nekem a másik jobban tetszik, ezen ami nálam volt, a kép jó, de zavaró a szélén az a narancssárga sáv, meg nem szeretem a fényes borítókat sem, sokkal jobb lenne a matt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr846550601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása