flavia.jpgNem mondom, hogy nem volt sok szempontból szimpatikus a főszereplő, Flavia, de azért életszerűbb lett volna, ha egy kicsit idősebbnek írja meg Bradley, mert a stílusa, a tettei szerintem elég extrémek egy 11 éveshez képest (és mondom ezt egy ennyi idős lányka anyjaként). Így nem is igazán ajánlanám még ennek a korosztálynak olvasni, annyi utalás, szellemes de sokszor még felnőttként is nehezen követhető párbeszéd és számos bizarr jelenet van benne (nem véletlenül utal a borító az Addams Familyre). A krimi része jól felépített, de számomra azért nem közelíti meg Agatha Christie színvonalát, de ha hozzászoksz a kissé fura stílushoz, akkor már jól is olvasható és szórakoztató. A vége felé azért kicsit eluntam (rájöttem, hogy a kalandregénybe illő jelenetek nekem annyira nem jönnek be), de azért ha rajongója nem is lettem, szívesen olvasok még Flavia de Luce-ról  máskor is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr45623529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PuPilla · http://pupillaolvas.freeblog.hu 2013.11.10. 22:15:28

Akkor jól érzem-sejtem, hogy ez nem annyira ifjúsági, csak kissé mesésebb lett a kinézet. :)
Érdekel ez is (sajnos...) :)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2013.11.13. 10:01:48

@PuPilla: Mondjuk olyan 14 évestől már simán lehet azért, tehát félig meddig ifjúsági. Nálam nem elsővonalbeli, de azért érdemes egyszer sort keríteni rá.
süti beállítások módosítása