meseanyu 2013.10.16. 18:09

Barnaby és Andris

barnaby.jpgszeretettolvajok.jpgEgészen véletlenül két olyan gyerekkönyvet sikerült olvasnom párhuzamosan, amelyekben kisfiúk voltak a főszereplők. Hasonló korúak is, John Boyne regényében Barnaby nyolc éves, Kalas Zsuzsa hőse, Andris pedig hat éves. Izgalmas, sok esetben abszurd dolgok esnek meg mindkettőjükkel, engem mégsem tudott igazán elbűvölni egyik kötet sem. Nem mondom, hogy untam, nem mondom, hogy félretettem volna, de a nagyon érdekes alapkoncepció ellenére igazán egyik sem ragadott magával. Mind a kettőnél azt éreztem, hogy gyereknek sok, túl bizarr az egész, felnőttnek meg kevés. A stílussal nem volt semmi baj, mindkét szerző gördülékenyen (Boyne talán egy kicsit jobban) ír, jók voltak az illusztrációk is (a Boyne könyvben egy kicsit jobbak), de a varázslat most elmaradt. Boyne-nál egy kicsit több volt a humor, de még ez sem segített igazán, olyan "letudtam ezt is, jöhet valami új" érzéssel tettem le azt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr815577554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása