egyszervolt.jpgVannak könyvek, amik felajzanak a fülszöveggel, aztán meg lesz belőlük egy nagy semmi, amikor elolvasom. Féltem, hogy így járok ezzel a kötettel is, de szó sincs róla, teljes mértékben azt kaptam, amit vártam: egy zseniális alapötlet kitűnő megvalósítását. Persze kell azért szeretni magát a műfajt, de ha ez megvan, akkor László Zoltán hazai környezetben, magyar népmesei elemekkel dolgozó urban fantasy-ja azt gondolom,  a nemzetközi mezőnyben is megállja a helyét. Nagyon tetszett a nem túlbonyolított, könnyen olvasható, követhető cselekmény, és az olvasmányos stílus, rettentően  szimpatikus volt a főhős, a mellékszereplők közül pedig Majer néni volt a csúcs, de annyi érdekes figura van a könyvben, hogy mindenki találhat kedvencet közülük. A végén egy egész rövid időre elvesztettem a fonalat, de aztán szépen kisimult minden, és határozottan azzal az érzéssel tettem le a könyvet, hogy szívesen olvasnék még ilyesmit a forró nyári délutánokon, igazi nyaralós, kikapcsolódós, szórakoztató regényke volt. Aki nem hiszi, járjon utána!

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr485354163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása