rubinrot.jpgsaphierblau.jpgsmaragdgrün.jpgNem véletlen a cím, Kerstin Gier trilógiáját ugyanis elejétől a végéig németül olvastam, és ami a legérdekesebb, ez most nagyon jólesett, szinte lubickoltam a nyelvben. Úgyhogy azt leszögezhetem, hogy ezek szerint mégis szeretek idegen nyelven olvasni, persze nem mindegy, hogy mit, és valószínűleg az sem, hogy milyen nyelven, hiszen németül azért lényegesen jobban tudok, mint angolul. Azért előbb-utóbb az angolt is tesztelni fogom egy modern nyelvezetű. igazán jó könyvvel, ami érdekel és leköt, kíváncsi leszek, utána hogy állok majd ehhez a kérdéshez.

Ahogy a borítókból látszik, nem sikerült egységes formában beszerezni a három kötetet. Az elsőhöz volt a legnehezebb hozzájutni, azt végül a bookdepositoryról rendeltem meg, ez volt az első rendelésem innen, de biztosan nem az utolsó: óriási a választék, barátiak az árak, és ráadásul ingyen szállítanak Magyarországra is. Viszont az első kötet itt is csak a filmes változatban volt meg, amit igazából nem bánok, mert jó volt, hogy voltak benne képek a filmből, meg ezt a puha kötésű változatot azért lényegesen könnyebb volt kezelni, mint a második és harmadikat, amit kemény vászonkötésben, védőborítóval és könyvjelző-szalaggal rendeltem a bookline-tól méregdrágán. De ezt a beruházást sem bánom, mert miután az elsőt elolvastam, nagyon kellett a többi, és persze akkor már mindenképpen németül, és egyébként meg tényleg gyönyörű mindkét kötet.

Bátran merem mondani, hogy  a Harry Potter óta nem olvastam ilyen jó ifjúsági sorozatot, határozottan jó stílusú, vicces, izgalmas, és bár nekem vén csoroszlyának a szerelmi szál (főleg sz utolsó részben) már kissé nyálas volt, de ezt a nálam fiatalabb célközönség biztos kitörő örömmel fogadja. Nem kaptam minden kérdésemre választ, volt egy-két logikátlanság szerintem, amit nem magyarázott meg kielégítően a szerző, de összességében számomra végig gördülékeny, letehetetlen történet volt, amely megnyugtatóan zárult.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr85330400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása