lovestar.jpgOlyan ennek a könyvnek a címe, mint valami mlm-cég neve, ezért, vagy mert valami olcsó, csöpögős romantikát sejtettem mögötte, elsőre nem is fordítottam figyelmet a kötetre. Aztán valahogy mégis a látóterembe került újra, és elolvasva a fülszöveget, egyből sejtettem, hogy ez érdekes lehet számomra. Jártomban-keltemben aztán meg  is találtam a könyvtár "új könyvek"- polcán, és be is faltam pár nap alatt, mert valami fantasztikusan olvasmányos. A vége olvasásakor le is késtem az időpontom a kozmetikusnál, annyira belemerültem. Óriási ötletei vannak ennek az izlandi fickónak, és következetesen meg is valósítja őket, felépít egy olyan világot, ami egyáltalán nem valószínűtlen, hogy a nem is olyan távoli jövőben megvalósulhat. Utópiába csomagolt disztópia ez, abban az értelemben, hogy Magnason regényében az emberiség nagy része úgy érezheti, hogy a lehető legjobban alakultak a dolgok  Földön, aztán az olvasó számára meg elég hamar kiderül, hogy szó sincs erről. Fókuszban a szerelem, a halál és Isten, mindez tele abszurd és groteszk humorral, nagy adag társadalomkritikával, letehetetlen izgalmakkal, szóval jó kis könyv, na. Főleg azért érdemes elolvasni, hogy ne dugjuk homokba a fejünket (én erre mondjuk hajlamos vagyok) és lássuk, hova vezethet ez az egész fogyasztói társadalomnak nevezett izé, ha nem vigyázunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr644897440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása