Rengeteg pöttyös könyvet olvastam kiskamasz-koromban, de G. Szabó Judit munkássága valahogy kimaradt. Aztán ahogy egyre nőtt a gyerek, és éreztem, hogy jön a pöttyös könyves korszak, kezdtem tudatosan figyelni a véleményeket, és G. Szabó Judit műveiről csupa jót hallottam. A Móra kiadónál is kiemelt helyen szerepel a szerző, gondoltam, ha ennyire klasszikussal van dolgom, beszerzek tőle valamit.

Közben a molyon is meghirdették a pöttyös könyvek olvasására felhívó  eseményt , így már semmi sem állta utamat, hogy teljesen legálisan szemezgessek, a valljuk meg nem teljesen az én korosztályomnak íródott sorozatból. Ez a kötet megvolt, meg egyébként is valamiért hirtelen mindenki ezt kezdte olvasni, erről beszélt, úgyhogy én is beálltam a sorba.

Egy pöttyös könyv elolvasása nyilván nem igényel sem sok időt, sem megerőltető szellemi munkát, tehát ideális kikapcsolódás volt, pont ennyi kellett, hogy egy kicsit regenerálódjak a második Csodaidők rész után. A szerepét be is töltötte G. Szabó Judit sorozatának első kötete, de megmondom őszintén, az előzetes vélemények alapján, én azért kicsit csalódtam, sokkal többet vártam a könyvtől.

Lehet, hogy az a baj, hogy már szülői szemmel nézem  a főszereplő Andrea csínytevéseit, de valahogy sokszor nagyon sajnáltam a körülötte lévő felnőtteket, mert Anne-nel ellentétben, aki mindig véletlenül került valami komikus és ugyanakkor kellemetlen szituációkba, Andrea kifejezetten kereste a bajt.  Nekem életszerűtlen, hogy egy tizenkét éves nagylány így viselkedjen. Különösen az ágyneműs rész verte ki nálam a biztosítékot, amikor a tizenöt éves Péter is tevékenyen részt vett a hülyeségben.

Arra jöttem rá, hogy nekem annak idején is a komolyabb könyvek tetszettek a pöttyösök közül, a szerelmes-szenvedősek, talán ezért nem tetszett ez a könyv annyira. Mindenesetre most már érdekel Andrea és testvérei további sorsa, úgyhogy azt hiszem G. Szabó Judit kap még egy esélyt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr812610310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása