Nagyon vonzott ez a könyv, főleg mert Bernie Rhodenbarr történeteihez hasonlítják, és azoknak mint tudjuk nagy rajongója vagyok. Persze ez még csak egy dolog, mert megtanultam már, hogy ne higgyek a marketingfogásoknak, de sokan méltatták, és nem utolsó sorban kedves férjemnek is kellett az új olvasnivaló, ezért megvettem. Őszintén szólva egy kicsit megbántam elhamarkodottságomat: bár vitán felül könnyed nyári olvasmány volt, nekem mégsem okozott akkora élvezetet, amekkorát vártam. Valahogy végig egy falat éreztem köztem és a regény cselekménye, szereplői között, olyan volt, mintha kívülről szemléltem  volna az eseményeket, nem tudtam igazán beleélni magam a történetbe. Volt egy-két nagyon jó jelenet, de összességében nem hagyott mély nyomokat, és nekem valahogy a humora  is langyos volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr412224767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása