meseanyu 2010.07.28. 08:52

Díjat kaptam

 Akkor folytatom is a rendhagyó bejegyzések sorát, mert mire hazaértem a nyaralásból kiderült, hogy díjat kaptam, duplán is. :-) Köszönöm, hogy gondoltatok rám! Mivel Hóvirág és Fiorella szinte egyszerre kértek fel a játékra, ezért remélem nem haragszanak meg, ha egy posztban reagálok rá.

 

 

 

 

 

Szabályok:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

 

És akikre én gondoltam:

Rita, Juci, Almost Zed, AnTalk, Dün, Cseri és Ani

Persze biztos van, aki már számtalanszor kapott ilyen díjat, vagy nem szeret játékokban részt venni, az tekintse úgy a dolgot, hogy értékelem a munkásságát. :-)

És akkor a hét dolog rólam:

1. Szeretem a filmeket.

2. Szeretem a kertemet.

3. Szeretek főzni.

4. Szeretek társasjátékozni.

5. Szeretek sétálni.

6. Szeretem a nagy családi összejöveteleket.

7. Szeretek szaunázni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr942181556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tulip13 2010.07.29. 08:23:40

Milyen jó kis tömör, de informatív listád van. :) A díjat köszi! :)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2010.07.29. 13:31:40

@Cs. P.: Nagyon szívesen.:-) A tömörség meg a védjegyem.:-)

Dün · http://konyvekazeletembol.freeblog.hu 2010.08.24. 19:20:41

Köszönöm szépen, kissé megkésve bár, de nem feledve :)
(Csak most sikerült posztolnom róla, azért késtem el a köszönettel. Bocsi :)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2010.08.25. 15:51:03

@Dün: Igazán szívesen. :-) Megnéztem az ajánlódat, szegény várólistám... A Szalamandra nagyon kell, azt hiszem. :-)
süti beállítások módosítása