Nagy lelkesedéssel vettem meg a könyvet, mert a Kommunista Monte Christo nagyon tetszett, de sajnos Szécsi Noémi evvel a könyvével a Fejős Éva-Vass Virág páros fémjelezte színvonalra zuhant alá, amivel nem kis csalódást okozott nekem, ugyanis az említett hölgyek munkásságát már-már olvashatatlannak tartom. Az egész koncepció persze próbál intellektuálisabb lenni, az alapötlet nem is rossz, a főszereplők akár szimpatikusak is lehetnének, de Szécsi sajnos ugyanúgy szeterotípiákból, sablonokból építkezik, mint az Ulpius másik két üdvöskéje. Hasonlóan szájbarágós a stílus, kidolgozatlanok a jellemek, felszínes csapongás az egész, egyszerűen nem tudtam belefeledkezni a könyvbe, pedig alapvetően ez a szubkultúra közel áll hozzám, a társadalmi felvetések is ülnek, valami mégis hiányzik, amitől jó regény lehetne. Lehet, hogy most már Szécsi Noémi is fekete listára kerül  nálam? Emelett megerősödött az az elméletem is, hogy jobban járok, ha kerülöm az Ulpius kiadványait, úgy tűnik, valahogy nem én vagyok a célközönség.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr62146266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása