Mint ahogy ígértem a második kötet után, tényleg viszonylag sokáig hanyagoltam Hannah Swensen kalandjait, de ebben a forróságban mostanában könnyed olvasmányokra vágyom, így kifejezetten élvezet volt a minnesotai téli karnevál eseményeiről olvasni. Egész pörgős volt ez a rész, feszesebbnek találtam, mint az eddigieket, ugyanakkor megfogalmazódott bennem az is, mi nem tetszik benne, mi az, ami kevésbé izgalmassá teszi, mint az általam szeretett krimiket. Agatha Christhie regényeiben vagy Bernie Rhodenbarr eseteiben a végét szeretem a legjobban, amikor a nyomozó elénk tárja, hogy a sok kis tényből hogyan rakta ki a kirakósjátékot. Itt viszont végig első kézből követhetjük az eseményeket, és ez a mindenttudás számomra zavarja az igazi krimi-élményt. Jobb lenne egy kicsit több sejtelmesség, elhallgatás, izgalmasabb lenne, ha nem tudnánk, hogy egy-egy dologból Hannah milyen következtetésre jutott. Ettől függetlenül ott sorakozik az összes rész a polcon (már megint a sorozatmániám), és el is fogom olvasni őket, ha nem is egyvégtében. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr942135008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ooorsi 2010.07.29. 08:23:41

Szia, most bukkantam a blogodra, nagyon tetszik, ahogy olvasgattam elég hasonló az ízlésünk, majd innen válogatok, ha valami új könyvet keresek, csak így tovább! :)
süti beállítások módosítása