Na, az ilyen könyveket szeretem én kérem szépen. :-) Tökéletesen megírt történetek, hangulatok, figurák, kellő érzelem és kaland. Még egyszer el kéne olvasnom, hogy maradéktalanul lássam az összefüggéseket, de így is kellően összeállt a kép, a csak sejtés szintjén maradt megoldatlanságok meg csak még misztikusabbá teszik az olvasmányt, adva egy kis szellemi munkát ellustult agyamnak. És az is milyen érdekes, hogy sok olyan helyszín, cselekmény volt, amiről külön regényben lehet, hogy soha nem olvasnék, már a fülszövegnél messzire hajítanék például egy kötetet, ami egy őrült szektáról szól, itt mégis tetszett, talán pont az egyes részek rövidsége okán: pont annyit kaptam a sztoriból, ami még megtette hatását, de nem taszított depresszióba. A végén egy lehelletnyit csalódtam, talán többet, jobbat vártam, és a címmel sem vagyok maradéktalanul kibékülve, de így is feledhetetlen könyélmény volt, amit ismét a molynak köszönhetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr462077848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása