Kamaszkoromban nagy kedvencem volt az Adrian Mole naplója című kultuszkönyv, de azóta mást még nem olvastam szerzőjétől, Sue Towsendtől, ezért kellemes várakozással vettem kezembe Coventry kalandjait, már csak azért is, mert sok jót hallottam róla. A könyv messzemenőkig beváltotta a hozzáfűzött reményeket, szórakoztató és nem utolsó sorban meglehetősen rövid idő alatt elolvasható, ami kellett most nekem a Virágzabálók után. Igazi kalandos pikareszk Coventry története, engem kicsit a nagy kedvencemre Milne Micsoda négy napjára emlékeztet, hiszen itt is egy nő menekül a tett színhelyéről, ugyan ez egy teljesen más kor, körülmények és főleg végkimenetel. De hasonló angol humor, furábbnál furább karakterek, és a bújkálás mint mindig izgalmas motívum. A forró nyárban, ami most már talán végre ránk köszönt, igazán üdítő olvasmány.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr412062287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása