Már  megint egy olyan könyv, ami kis késéssel ért el hozzám. Már a megjelenésekor felfigyeltem rá, de a boltokban nem nagyon láttam, a netről meg tudtam volna rendelni ugyan, de mindig volt fontosabb, így csak most jutottam el odáig, hogy beszerezzem (mert megjegyzem a könyvtárban sem volt). Sajnos egyre többször az az érzésem, hogy egy kicsit el vagyok maradva, de most teljes erőbedobással vetettem magam bele Hannah kalandjaiba, ugyanis birtokomban tudhatom az első három kötetet, és asszem igen hamar ki is végzem őket. Nem mintha annyira tetszene... Sokáig azt gondoltam, hogy csak Agatha Christiet olvasok, és nem igazán szeretem a krimit. Aztán jött Bernie és Small rabbi, most meg Hannah, és rájöttem, hogy igenis szeretem a kriminek ezt a mocsoktól, durvaságtól mentes, már-már idillikus válfaját. Joanne Fluke történetei nem a legjobbak ezek közül, sőt azt mondanám, így az első kötet után, hogy kifejezetten sereghajtók, de azért mégis kikapcsol és pihentet, ráadásul a szerző kifejezetten jól bánik a sorozatok jellemző kellékeivel, és az ember észrevétlenül azon kapja magát, hogy már neki is állt a következő résznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr51948516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása