Nagyon szipatikus nekem II. Erzsébet királynő személye, tetszett a II. Erzsébet titkos naplója című kötet is, és A  királynő című film is nagy élmény volt. Alan Bennett bűbájosan megírt, rendkívül szórakoztató könyvében ugyanez a számomra megragadó karakter az olvasás megszálottja lesz, ami valljuk be minden könyvmoly számára önigazolást jelent, hogy még a králynő is... Kár, hogy Bennett-et eddig nem nagyon akarták megjelentetni itthon, pedig ahogy elnézem írt egy-két dolgot, és nekem ez a fajta finom, angol humor nagy kedvencem, úgyhogy remélem ez a jövőben máshogy lesz, mert szívesen olvasnék még tőle. Mint ahogy előre sejtettem ez a rövid kis könyvecske a kellő felüdülést jelentette Picoult nyomasztó világa után, a legjobbkor jött. Mellesleg megfoghatatlan véletlen folytán bent volt a könyvtárban, pár másik régóta keresett könyvvel egyetemben, így bár csak egy könyvet terveztem kölcsönözni (nem fogynak az éjjeliszekrényemen a saját tulajdonúak), öt darabbal tértem haza, úgyhogy jó könyvek kerülnek sorra  a közeljövőben, azt hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr171914055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása