Nem vagyok egy életrajz rajongó, nem sok ilyesmit olvasok. Persze ha nagyon közel áll hozzám a személy, mint pl. Agatha Christie, akkor természetesen nagy érdeklődéssel olvasom az életrajzát is, de ez nem sűrűn fordul elő. Ezt a könyvet kölcsönkaptam, de már előtte is motoszkált bennem, hogy esetleg érdekes lehet számomra, így örömmel vettem, amikor megtudtam, hogy szomszédasszonyom szívesen a rendelkezésemre bocsájtja. Érdeklődőm a divat iránt, és nagyon szeretem a XX. század első felét is, így Chanel életét is nagyon érdekesnek találtam. Mégis valahogy végig az volt az érzésem, hogy lehetett volna ezt sokkal olvasmányosabban is megírni. Ahhoz képest, hogy nem egy vaskos könyv, és kivételesen volt is időm olvasni, nem haladtam vele valami gyorsan. Talán túl sok információt, nevet, történetet akart az író viszonylag rövid terjedelembe besűríteni, valahogy nekem kicsit szétfolyt a kötet. Viszont nagy kedvet kaptam megnézni a Chanel életéről készült filmet, így a könyv olvasása után biztos élvezetes lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr911844043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anibell 2010.07.29. 08:23:42

Pontosan így voltam ezzel én is: látni akartam, de a könyv után a film nekem csalódás volt. Kiragadott egy életszakaszt, és csak azt mutatta be, keveset adott a könyvhöz.

A molyon is meg itt is írtam róla:
anibell.tumblr.com/post/422595568/igazan-jo-kepek-amiket-natalie-osszegyujtott

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2010.07.29. 13:05:23

@Anibell: Nagyon szép film volt képileg, jó vol a zene, meg a szereplők is remekek, de én sem ezt vártam. Erre is kíváncsi lennék:
www.imdb.com/title/tt1023441/
süti beállítások módosítása