img_4471_1.JPG

Nagy rajongója vagyok a krimi királynőjének, szerintem minden magyarul megjelent művét olvastam, ezért nem csoda, hogy nagyon örültem az életrajzának, és meg is leptem vele magam karácsonyra. A kellemes, békebeli angol vidéki élet, amiért többek között a regényeit is szeretem, nyűgöznek le ebben a kötetben is, na meg a találó jellemrajzok, érdekes karakterek. Nagyon szimpatikus az írónő világlátása, a személyisége. A kelet csodálóinak érdekesek lehetnek a második férje mellett átélt régészeti kalandjai, nekem mégis a legizgalmasabb volt a gyerekkor leírása, hogy hogyan lett a kedves álmodozó kis Agatha-ból, aki a képzeletbeli barátaival és a karikájával játszott legszívesebben, a 20. század legnépszerűbb írónője. Az önéletírás nyilván mindig szubjektív, van ami ebből is kimaradt, én egy kicsit többet olvastam volna a regények kialakulásának körülményeiről, és mivel Miss Marple a kedvencem, az ő figurájának megteremtéséről. 

 2008-as kiadás a Partvonaltól, saját példány. Az egyetlen hátránya, hogy puhatáblás, megérdemelt volna egy kemény borítót, már csak vastagsága és jelentősége miatt. De ettől eltekintve elég strapabírónak bizonyult, kellemes tapintásúak voltak a lapok, jó a tipográfia, és a címlapkép is nagyon eltalált szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr90934821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása