Tényleg le kéne már állnom a gasztro-utazós-kivándorlós könyvekkel, mert valahogy nem jönnek be mostanában (úgyhogy önmérsékletet gyakoroltam, és egy ilyet se vettem ki a könyvtárból tegnap). Ennél a kötetnél is el-elkalandoztak a gondolataim, nem igazán tudtam követni az ezernyi étel felsorolását, leírását, megmondom őszintén, nekem mind egyformának tűnt. Receptek nincsenek, pedig az talán jó lett volna, áttekinthetőbbé tette volna a dolgot. A kulturális leírások nem voltak rosszak, de ott is csapongónak találtam a szerző stílusát, a hosszú körmondatokat nem mindig tudtam kibogozni, sokszor újra kellett olvasni egy-egy részt, hogy felfogjam. Óriási témát dolgozott fel, ez becsülendő, és a vaskos kötet tényleg rengeteg információt tartalmaz, de talán a kevesebb több lett volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr801554405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nérofo 2011.08.24. 10:47:16

Megmentettél tőle, hogy kidobjak párezer forintot az ablakon! Jó a blog. Tetszik! Üdv, N

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2011.08.31. 18:23:58

Köszönöm. :-) Örülök, ha segítettem. :-)
süti beállítások módosítása